måndag 21 november 2011

Att jag aldrig...

... lär mig


Förra veckan blev jag varse om att det faktiskt är första advent redan nu på söndag
Perfekt tänkte jag, jag är ledig måndag och tisdag så då kan jag städa, putsa lite fönster och så smått börja förbereda inför advent
Jomen tjenare...





... som ett brev på posten kom en härlig förkylning, halsont & feber
Detta i kombination med att Linn har studiedag och därmed är ledig från skolan
*yippey*
Vilken kanonstart på veckan liksom
Min plan för dagen är att med hjälp at Ipren Mannen ta mig igenom förmiddagen via ett besök i stallet och en liten skogspromenad för att sen få leka döende svanen i soffan medans Linn ( förhoppningsvis ) roar sig med någon trevlig film
Önska mig lycka till jag tror jag behöver det





2 kommentarer:

  1. Hoppas att du mår lite bättre, så här på kvällskvisten. I övrigt säger jag bara: putsa fönster...? Städa...? Vad är det? Jag kommer att vara lycklig om jag orkar leta mig in i förrådet undertrappan och leta reda på lådan med adventssaker.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Katarina jag... städa??? Hahaha nä men allvarligt så röjer jag väl lite nödtorftigast o så får vi se vad som kommer fram till helgen o vad som möjligen finns på plats lagom till fjärde advent.

    Själv är jag ledig torsdag o fredag den här veckan... för att som typ alla andra år jobba till första advent. Nåja, nån ska göra det också

    SvaraRadera