söndag 20 november 2011

Gissa...


... antalet hästar





Priset till den som gissar närmast får bli äran att plocka undan efter gårdagens My Little Pony party




Så kom igen och gissa vet ja för vad kan väl vara roligare än att plocka upp alla dessa små pastelliga hästar och deras tillbehör ?


Skämt å sido
Någonstans inom mig växer en längtan efter att få vårt vardagsrum tillbaka
Att bara en enda dag få njuta av ett golv utan att behöva parera mellan en massa hästar eller Barbiedockor
Men vad är väl ett välstädat vardagsrum jämfört med ett rum som faktiskt "lever" och som fylls av Linns underbara fantasivärld 





Tids nog kommer nog den där dagen när vi frågar Linn vart hon ska och svaret blir
- Ut!
Och sen sitter Paul o jag där i soffan, tittar ut över vårt välstädade vardagsrum och saknar tiden då vår trollunge fyllde golvet med sina prylar och lyste upp vår tillvaro med alla sina härliga fantasilekar




2 kommentarer:

  1. Ska tänka på det nu när Tilde dragit fram sex stolar, hundra filtar och några plastlock i vårt pyttevardagsrum. Hon leker djursjukhus och ska sova där 10 nätter och vara där 11 dagar säger hon...

    Själv ska jag klättra ut i hallen för att förbereda pepparkaksbaket :-D.

    SvaraRadera
  2. Men jösses! Reclaim your vardagsrum! Jag tror minsann att jag fått tillbaka det efter år av brandbilar, legobitar och plast krigsgubbar....:-D

    SvaraRadera