onsdag 23 november 2011

Fru Fortuna...

... gillar mig just nu


För ett par veckor sedan vann jag en tävling på www.familjeliv.se , ett presentkort på 200:-
Det blir nog inga större problem att hitta en julklapp till Linn på www.blaelefant.se  för dom pengarna
I går kväll kom jag på att jag inte hade kollat min mail på ett par dagar  och döm om min förvåning när jag hittade ett mail där som talade om att jag hade vunnit två biljetter till http://www.gotalejon.se/Pa_Scen/Barnkammarboken






Är det nu jag ska tänka tredje gången gillt och lämna in en Lottorad eller kanske köpa mig en Trisslott ?
Eller ska jag helt enkelt bara vara glad åt det lilla och lämna storvinsterna till någon bättre behövande ?
Det kanske är dumt att drabbas av storhetsvansinne
Jag menar,
den som gapar efter mycke....


3 kommentarer:

  1. ÅH, grattis

    Ja men det skadar väl inte o testa lyckan???

    SvaraRadera
  2. gratulerar!!

    kanske kan du ta den tredje chansen o köpa en lott till mig hihihi /Kicki

    SvaraRadera
  3. Ja varför inte Kicki, man vet ju aldrig =)

    SvaraRadera