onsdag 22 augusti 2012

Kan man bli trött...

... av att tänka för mycke ?
 
 
Eller är det så att helgen helt enkelt helt plötsligt bestämde sig för att ta ut sin rätt
I dag hade jag massor "att göra" på agendan under tiden som Linn var i skolan men jag kom liksom aldrig till skott
Hjärnan kunde liksom inte förmå kroppen att sätta fart och den enda jag fick gjort var att köra två maskiner tvätt, plocka ur och i en diskmaskin och plötsligt var det dags att hämta Linn och sen åka upp till stallet
När vi kom upp till stallet kände jag hur all energi fullkomligt rann ur mig, hur ledvärkensakta  kom smygande tillsammans med tröttheten
 
 
 
 
Som tur var så var även Linn lite halvseg så vi borstade lite på Prinsessan, tömkörde en kort sväng och sen satt vi bakom stallet och bara mös tillsammans innan vi åkte hem igen
Och nu sitter jag här framför datorn med en om möjligt ännu längre att göra lista och framför allt ännu mindre tid att genomföra alla dessa måsten på
Men det är väl bara att sluta fundera och analysera och helt enkelt le och vinka
Lite middag och sen gasar vi på i full fart mot lördagen
 


1 kommentar:

  1. Du hade ju en ganska mastig helg alldeles nyss och en ny mastig helg väntar dig. Jag blir trött bara av att tänka på allt du företar dig.

    Jag är lite fredagstrött idag. Jag har jobbat färdigt för den här veckan, så det känns som fredag även om det bara är onsdag.

    SvaraRadera