fredag 7 februari 2014

Jag tror bestämt jag..

... har gått här tidigare
 
Jag har alltid fått pikar o gliringar om att jag går utåt med mina fötter
So what liksom ?
Jag är född sån , en del ärver sina föräldrars näsor, öron, mun eller vad det nu kan vara
Jag själv ärvde min fars kanske inte alldeles vackra gångstil men...
 
 


... ja det är liksom inte så mycket att göra åt
Take it or leave it liksom
Och för att se till att denna unika gångstil inte utrotas var jag vänlig nog att föra dessa gener vidare till min son
Man kan säga vad man vill om våra fötters spretande utåt men vem vill vara som alla andra ?
Det är de små detaljerna som gör oss unika och det vet vi ju alla hur det är med saker som är unika
- de är värdefulla och dyrbara skatter
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. äsch, varför vara som alla andra när man kan vara sig själv? kram/K

    SvaraRadera