onsdag 5 februari 2014

Vems är...

... bonusen ?
 
 
I går fick jag en bonuscheck från en av de klädkedjor vi handlar från och genast informerade Linn mig om att hon hade sett en fin tröja där som vi kunde köpa för bonusen
Lite fint talade jag om att det var jag som hade fått bonusen och att jag bestämde vad som skulle handlas och tänk, jag kanske ville köpa något till mig varpå Linn direkt svarade
 
- Men hallå, du har fått bonus eftersom du har köpt kläder till mig då borde jag få handla för bonusen
 
 
 


Lite tyst för mig själv undrade jag vem det var som hade betalt för alla dessa kläder men jag kände att ibland är det ingen större ide att ge sig in i en diskussion utan det är bara att le och vinka för när allt kommer till kritan så vet vi ju alla att när bonusen ska utnyttjas så kommer den med 99% säkerhet att utnyttjas till just kläder åt Linn


2 kommentarer:

  1. Men suck...bonusen är din såklart... Tycker faktiskt DU verkar värd något nytt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men i ärlighetens namn är det inte ofta jag hittar något jag vill ha på H&M, men bonusen på KappAhl brukar jag ta hand :-)

      Radera