lördag 29 januari 2011

När man har barn...

... blir det inte alltid som planerat

I morse flög Paul upp till Umeå för att hålla en domarutbildning så Linn och jag är solo hela helgen
Tanken var att Linn och jag skulle åka över till min bror och gratta honom på födelsedagen men...





... när Linn vaknade i morse hade hon 38.4 i feber och efter att ha varit en snabbis till stallet och tittat till Sessan visade tempen på 39.2 och för en gåns skull är Linn inte bara febrig och sjuk utan även trött
Så trött att hon faktiskt somnade en stund på eftermiddagen
- något som verkligen inte är likt henne, feber brukar för Linns del innebära en extra energikick

Så brorsan får fira sin 51årsdag utan vårat sällskap men jag ska tänka lite extra på honom medans jag avnjuter min lördagsfika bestående av HallonCheescakeBrownie och en latte







1 kommentar:

  1. tråkigt när det inte blir som planerat, men som du säger verkar det höra det till ovanligheterna att Linn också blir trött.. och då får man ju lyssna på de signalerna. Din fika såg också lite lätt smarrig ut!

    SvaraRadera