fredag 21 januari 2011

Ibland sätter någon annan...

... ord på ens känslor




Vi bär upp varandra
Text: Caroline af Ugglas Musik: Heinz Liljedahl
Sony/ATV Music Publishing Scandinavia AB

Jag vaknar varje ny dag bredvid dig
Och varje kväll går jag och lägger mig,
med dig, med dig
Du är allt jag inte vågar va
Du säger till mig att jag visst är bra, när jag
När jag inte mår bra
Och när jag rädd står du alltid stadig
När jag är svag är du stark

Vi bär upp varandra
Du och jag, du och jag
Ja, vi behöver varandra
Du och jag, du och jag

Jag brukar titta i smyg på dig
Och varje gång påminner det mig
om att vara glad
För det är dig jag vill ha
På alla frågor ja, så ger du svar
Du ger mig viljan orken att vara kvar
Även jobbiga dar
Och när jag gjort fel du bara håller om mig
När jag är liten är du stor

Vi bär upp varandra…





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar