torsdag 13 januari 2011

Terapi...

...är dagens ord

Skratterapi eller vad man nu ska kalla det för, härligt att ha arbetskamrater med positiv & glad inställning
- allt känns så mycke bättre om man möter omvärlden med ett leende

Efter jobbet blev det lite gosterapi med Sessan,
även om hon mest roade sig med att rota runt i halmen så fick jag en och annan kärvänlig buff i sidan av hennes mjuka mule och lugnet där i ligghallen fungerar som balsam för själen

Utanför förskolan visade sig naturen från sin vackraste sida...





... kort sagt, lite ljusterapi


Eftermiddagen bjöd på mysterapi 

 Linn och jag mys gånger flera, efter att Linn bjudit mamma på fika låg vi på soffan i arbetsrummet och läste om Bu & Bä i parti och minut
Myset med Linn och hennes skratt åt dom lätt korkade fårskallarna bäddade in mitt hjärta i mjukaste bomull

Kort sagt, jag har haft en otroligt bra dag ocvh trots skallebank och en lätt trötthet i hela kroppen så mår jag oförskämt bra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar