tisdag 18 januari 2011

Febrigt barn...

... och en frisk, pigg & rastlös mamma

Är verkligen ingen bra kombo
- jag hade verkligen ingen lust att Vabba i morse men,
ja Paul hade två möten inbokade och jag hade ju "bara" en helt vanlig dag på jobbet så det var liksom aldrig något snack om vem av oss som skulle vara hemma med Lilltrollet

Framemot fm började jag känna rastlösheten krypa i kroppen på mig
Vad göra med den poppande energin?
Städa?
Nej...
Baka?
Ja, varför inte?




Linn orkade faktiskt delta i bakandet, iallafall lite halvhjärtat






Men jag tror att hon uppskattade provsmakningen allra mest




Inget ont som inte har nå´t gott med sig, det är aldrig kul när barnen är sjuka men nu är frysen påfylld med lite nybakt





Det blev både Kanelbullar, Äppelbullar och...




... ostfrallor











                                                    

                                      



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar