lördag 15 januari 2011

Hittade...

... en gammal anteckning
 
Satt och surfade runt lite på min sida på Familjeliv och hittade den här anteckningen från juli 2007, det var ett tag sen men jag  kunde liksom inte låta bli att småle lite
 
 
 

 
 
Ja se karlarna....

Jag brukar säga till Paul att det måste vara underbart att leva i hans värld, då ser han alldeles oförstående ut och fattar inte vad jag menar...

Tänk så skönt att kunna planera helt och hållet utifrån sig själv
Pauls planering:  det tar fem minuter att duscha, tio minuter att packa, tio minuter att äta frukost - bra jag ställer klockan på åtta..
Min planering: Det tar fem minuter att duscha, men Linn är ju med och bökar så jag lägger på en kvart, 10 min .
 Att packa? mmmm visst ja Linn vill ju ha hjälp att hitta bamsen, en napp, ha en saga läst, bli nerplockad från bordet, en blöja bytt, sliter upp allt jag packat ner - jag lägger på sådär en 50-60minuter
Frukost ? Linn vill ha smörgås, behöver hjälp med yogurten, förhoppningsvis hinner jag äta en smörgås själv, medans jag plockar undan frukosten hjälper Linn till att plocka fram div. plastbyttor o kastruller ur köksskåpen så frukosten tar väl sådär en timme i anspråk.
Jag får nog ställa klockan på....
Näe vad fan inte behöver jag ställa klockan - Linn vaknar ju ändå vid sex...
 
 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar