lördag 1 januari 2011

Nytt År...

... nya tag

Det är länge sen jag avlade några nyårslöften, känner att jag blivit för gammal o klok för att vid tolvslaget stå och lova en massa saker som man ändå aldrig uppfyller
Väck med nyårslöften men en önskan inför det nya året har jag och det är att 2011 kommer med nya pigga & friska krafter
Sämre än 2010 kan det ju knappast bli iallafall, jag är evinnerligt trött på att gå på halvfart genom tillvaron, att hela tiden få benen undansparkade av minsta lilla förkylning.
Nu har jag ju faktiskt varit pigg & fylld av energi i över en vecka så...

... ja så länge det finns liv finns det hopp och jag tycker nog att 2011 känns som hoppets år för min del


2010 avslutades...

... iallafall på allra bästa sätt tillsammans med Fam Åberg
God mat & trevligt sällskap
- livet när det är som bäst





Våra underbara småtjejer lekte & busade kvällen lång och hade minst lika mysigt o trevlig som vi vuxna hade det tillsammans




Imponerande nog höll sig alla tre vakna till tolvslaget och hängde med ut i snöovädret och passade på att...






... göra snöänglar i nysnön i väntan på fyrverkerierna





Tack Petra ( och Fredrik & tjejerna )  för en trevlig nyårsafton.

Petra, jag är glad över att du finns, du är underbar vän som finns där i vått och torrt.
En vän som alltid har en hjälpande hand att sträcka ut,  några kloka råd att dela med dig av eller helt enkelt bara är ett underbart shoppingsällskap








1 kommentar:

  1. Söta rara Helen
    Tackar så hemskt mycket för dina kanonfina ord! Sådant värmer gott!! Det är TUR att vi har varandra!!

    SvaraRadera