onsdag 19 januari 2011

Jag hade glömt...

... eller kanske förträngt

Den där förlamande tröttheten som slår till likt en gummiklubba rätt i skallen och får en att känna sig lätt yr, hur det smygande illamåendet liksom ligger på lur hela tiden ...

Jag hade glömt eller kanske förträngt hur kroppen liksom invaderas och försätts i ett tillstånd jag inte alls känner igen...

I morse när jag vaknade kände jag direkt att det var något som var "fel" och jag blev snabbt varse om vad...

... av någon anledning är värken o stelheten i nacken tillbaka
- småont eller rättare sagt den där svaga molande värken har ju funnits där även under de senaste åren men det har inte varit något som påverkat min vardag nämnvärt men nu...
 
...Jag är tokstel i vänstersida, bara jag vrider huvudet ngr millimeter åt höger så känns det som om någon vrider om en kniv
Det blev en liten backflash några år tillbaka i tiden då just sån här värk i nacken var min vardag, en vardag jag absolut inte vill tillbaka till så idag har jag tagit det väldigt lungt och dessutom för första gången på mycke mycke länge tagit till det starkare artelleriet vad det gäller värktabletter...

Linn vill att vi ska se Scooby Doo tillsammans och en dag som dennaär jag inte sen att tacka nej
- jag är nog villig att se vilken skräpfilm som helst bara jag får vila nacken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar