fredag 6 september 2013

Nej all reklam...

... ljuger inte
 
 
Den som någon gång sett Linn när hon tävlar har säkerligen även noterat att det där med vita ridbyxor och Linn inte är någon bra kombination
Vita ridbyxor är liksom inte gjorda för att "rumla runt" på marken med och Linns vita ridbyxor brukar redan innan första start ha gått vara allt annat än just vita
Sista tävlingen tog priset när det gällde nersmutsade ridbrallor
Tyvärr tog jag ingen bild på ridbyxorna innan jag stoppade dom i tvättmaskinen utan fick leta fram en bild från tävlingsdagen
Tilläggas bör att ridbyxorna var mer brun-svarta än vita när jag stoppade in dom i maskinen och jag trodde inte för en minut att Vanish chrystal White skulle ha en susning i matchen mot smutsen men tyckte ändå att det var värt ett försök
 
 


Efter avslutad tvätt kunde jag bara konstatera att Vanish otroligt nog gjort sitt jobb med MVG och ridbrallorna är om inte bländvita så nästintill och redo för ännu en tävling
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar