måndag 16 september 2013

Varning för...

... gnäll
 
 
Femte natten med extremt störd sömn
Vaknar x antal ggr per natt och när jag väl sover drömmer jag oftast att jag har ont
- förmodligen för att jag har just ont
Livet är underbart, eller inte
Jag börjar mer och mer känna att jag inte orkar längre, jag orkar inte vara trevlig, jag orkar inte göra någonting utan vill helst av allt bara få krypa ner under ett täcke och helt enkelt upphöra att existera en liten stund
 
 


Om en och en halv timme ska jag hämta Linn på fritids och jag kan känna en lätt panik över hur jag ska palla timmarna fram tills Paul kommer hem
Jag vill verkligen inte var på dåligt humör, jag vill inte vara trött, jag vill inte ha kort stubin men just nu pallar jag inte att vara  en glad, trevlig och tålmodig mamma
- det finns liksom ingen energi över till det just nu
 
 



4 kommentarer:

  1. Usch för att ha ont. Jag hoppas att du ska få bukt med din smärta. För det kan ju verkligen tära på humöret.
    Så gnäll på du det behöver man få göra ibland.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag försöker hålla humöret upp men ibland så... ja man orkar bara inte :-(

      Radera
  2. Stackars dig men man behöver inte vara på topp hela tiden, var sur och gnällig en dag eller två så ger det sig förhoppningsvis, bara låt allt vara för en stund

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. I natt har jag fått sova hyfsat så nu är jag med på banan igen :-)

      Radera