onsdag 25 september 2013

Nu har vi firat...

... i dagarna fyra
 
 
Den obligatoriska middagen på Hard Rock klarade vi av i lördags tillsammans med Julia och Kicki
I söndags kom Moster Malle med familj och Julia över på tårtkalas
I går firade vi i liten skala härhemma med sång och paket på morgonen och ridlektion på kvällen
I dag kom "bonusFarmor" Renee för att fira vår åttaåring och nu...
 
 


 
 



 
... ja nu känner jag mig rätt mätt på det här med kalasande men vi har ett kalas kvar
- kalaset med kompisarna
Men efter det kalaset ja då får det banne mig vara slutkalasat för ett tag, det är allt en himla tur att min käre make inte är så mycke för det där med kalasande när han fyller år utan hellre firar lite lagom med bara den allra närmaste familjen dvs Linn och mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar