onsdag 25 september 2013

Svart på...

... vitt
 
 
I dag pratade jag med min läkare, han hade fått svaren från röntgen och mycke riktigt så har jag pålagringar på kulan i nyckelbensleden
Pålagringar som då medfört att en sena hamnat i kläm och därmed blivit inflammerad
Diagnosen i sig var väl inte så där jättelajbans att få men det kändes ändock skönt att få "bevis" på att jag inte bara googlat fram en massa symptom utan att det faktiskt finns en fýsisk skada även om den inte syns utanpå kroppen
Jag menar, visst är google bra till mycke men att nästla in sig på röntgenplåtar tror jag inte är fullt möjligt ännu
Vi diskuterade en stund och med tanke på röntgensvaret och hur pass ont jag har så ville han trots att jag i våras redan fått tre sprutor i tennisarmbågen och därmed inte borde få kortison på ett tag ändå prova att sätta ytterligare en kortisonspruta för att dämpa det hela och därmed ge sjukgymnastiken och akupunkturen bättre förutsättningar
Jag är väl inte sådär överförtjust i att få ytterligare kortison men å andra sidan så är jag tillräckligt desperat just nu för att prova allt
Jag är rätt less på att ha ont och milt uttryckt skitless på att  inte få sova om nätterna
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar