torsdag 26 maj 2011

Den här veckan kan...

...  sammanfattas med ett ord - Trötthet !

Med risk för att låta tjatig men
- jag är sjukt trött
Hela veckan har jag gått som en zoombie och powernaps har varit mitt ledord

Utan dessa powernaps plus att jag kommit i säng tidigt om kvällarna har varit min räddning
- ändå har det hänt att jag "microsovit" både framför datorn och tv´n
och det är banne mig inte likt mig

Trött kan man vara lite till o från men det här är nå´t helt annorlunda än den vanliga tröttheten jag kan känna efter en intensiv dag eller efter att ha slarvat med sömnen
Den sortens trötthet brukar inte vara några problem att hantera,
man tar sig igenom det man ska ändå och efter att ha sovit en natt är man sig själv igen

Men nu?
Stundtals känns det totalat omöjligt att hålla sig vaken,
koncentrationsförmågan är inte helt på topp och...

... kort sagt
- jag är sjutk trött och det känns inge vidare
När man tänker efter är det en rätt tröttsam känsla...

2 kommentarer:

  1. det låter ju inte bra. tycker du ska gå till doktorn och kolla dina värden. kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag ska till slakthuset i morgon, det blir inte bättre - snarare värre o efter att ha ätit hamnar jag i matkoma ( okey lätt överdrivet ) men grymt trött ( - are ) blir jag så.... Ja, slakthuset nästa :(

    SvaraRadera