lördag 7 maj 2011

Det suger...

... när vi jobbar omlott

I dag jobbade jag 7:30 till 15:30,
när jag kom hem åkte Paul iväg till Eurosport och kommer väl hem ngn gång efter midnatt
I morrn bitti är det dags för mig att gå på ett nytt pass
- kort sagt, helger som denna suger...

Medans jag jobbade roade sig Linn & Paul bla med en vända till stallet
Lördag är ju = ridlektion för Linns del
I dag fick hon rida en av sina absoluta favoriter i stallet
- Rocky




Rocky har varit skadad ett bra tag och precis börjat gå med på lektionerna igen
Linn var överlycklig och berättade glatt att Rocky hade varit lite slö och uttråkad men ändå busat lite och gjort några galoppsprång





När Paul åkt iväg till jobbet roade oss Linn och jag utomhus,
hade jag fått välja hade jag nog allra helst gått raka vägen in till soffan och sovit en timme eller två
Men det alternativet fanns liksom inte på kartan så det var bara att bita ihop, gilla läget och trösta sig med att det kunde ju ha varit värre
- det kunde ha regnat eller ännu värre det kunde ha snöat

Linn busade runt och lekte,  jag passade på att fota lite och trots tröttheten så var det riktigt mysigt att få skratta o mysa tillsammans med Linn i solskenet











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar