tisdag 31 maj 2011

Det går...

... år rätt håll

Den värsta komatröttheten har lagt sig,
trött är jag fortfarande men inte på samma zoomieliknande sätt som för ett par dagar sen
Törsten, det evinnerliga toaspringet & koncentrationssvårigheterna och tålamodet är under all kritik
Såhär framåt kvällningen finns det varken tålamod eller någon koncentration kvar att prata om




Det är en evinnerlig tur att Paul är utrustad med ett tålamod utan dess like,
han får stå ut med rätt mycke nu
- allt från att jag ställer samma fråga sådär en tio gånger på raken men framför allt får han stå ut med att det "brinner till" när jag inte pallar med Linns tjat
och om kvällarna är det han som tar det mesta när det gäller Linn beträffande "service" o nattning



Jag ser framemot morgondagen
- känns som en liten oas
Linn ska vara på förskolan mellan 8-15 och sen på kvällen har hon avslutningsmiddag för 5åringarna på förskolan mellan 17-19
Kort sagt
- jag har nästan hela dagen för mig själv



I helgen som var lånade jag två filmer av grannen så min plan är när jag lämnat Linn på förskolan och klarat av mitt läkarbesök på VC så ska jag ladda med smågodis, chips & coca cola och sen tillbringa större delen av dagen på soffan...




... näe,
jag bara skoja
Numera gäller det att ladda med betydligt nyttigare saker än så
Tur att det är jordgubbssäsong säger jag bara...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar