torsdag 2 februari 2012

Det kom ett...

... paket med posten


Paketet var adresserat till Linn och jag kliade mig förbryllat i huvudet
Ingen avsändare och jag kunde för mitt liv inte dra mig till minnes att vi skulle ha beställt något





Nästan lika spännande som på julafton
Linn öppnade snabbt paketet och fann...









... och då kom jag plötsligt på att jag någon gång i december förra året mailade in en bild till tidningen Ridas fototävling med temat jul
Eftersom priserna var hästrelaterade så valde jag att maila in bilden i Linns namn eftersom ett ev. pris ändå skulle hamna i Linn och Prinsessans ägo




Bilden vi knep 2:a plats med är taget med min lilla lilla kamera och inget under av teknisk kvalite men när man är så söta som Linn & Prinsessan är tillsammans kan man bortse från sån små teknikaliteter och bara njuta av segerns sötma en liten stund
Nu måste jag bara komma ihåg att åka till Hööks eller något av de andra ställena där man kan hitta tidningen och snappat åt mig ett nummer när det kommer ut i mitten av februari

2 kommentarer:

  1. Vad roligt!! Grattis! Bästa sortens överasskning!!/K

    SvaraRadera