söndag 26 februari 2012

S som i...

... söndag, sol


Sessan



Skridskor



Sunklunch




Schlagermusik



Vore jag riktigt elak skulle jag kunna tillägga sova och dessutom lägga upp en bild på familjens äldste medlem som knockades av solen och den friska luften och somnade på soffan en stund när vi kom hem
Men riktigt så elak är jag inte utan jag konstaterar att det har varit en söndag helt i Linns smak och är Linn glad och nöjd så är Paul och jag glada & nöjda
I allafall till viss del, vete sjutton hur glad o nöjd jag kommer att känna mig när jag hör Sean Banan för trehundrasjuttioelfte gången skråla ".... dingdingding här glider kingen in" men i ett sånt läge får jag trösta mig med att det kunde ha varit värre
- det kunde ju ha varit nå´t med Carola eller Amy Diamond





4 kommentarer:

  1. hahaha melodifestivalen har nog lyckats med att "ha ngt för alla" trots allt? /K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nog fanns det något för alla, synd bara att härhemma lyssnas det bara på Banananen..... *fniss*

      Radera
  2. Det känns som om jag kan skatta mig lycklig som inte har en aning om hur Sean Banan låter. Jag vet knappt vem det är. Trots (antar jag) Sean Banan tycks du och familjen ha haft en härlig söndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har inte missat nå´t ... "Dingdingding här kommer Kingen in...." - yes jag har fått lyssna till den även idag =)

      Radera