söndag 11 mars 2012

Är det någon som har ...

...  ett gäng miljoner som ligger och skräpar ?

I så fall skulle ni kunna ge dom till mig så att jag kan förverkliga min dröm och köpa mig en herrgård
Gärna en som är belägen vid en sjö, ett annex,  ett stall och ett gäng stora härliga hästhagar
I annexet skulle jag inreda en syatelje och ett kombinerat bageri & cafe




Ja sen skulle jag kunna leva lycklig i alla mina da´r och bara njuta av tillvaron
Sy lite, baka lite, pyssla med våra hästar, njuta av härliga rid & körturer i omgivningarna och ljumma sommarkvällar skulle Paul och jag kunna sitta på bryggan, doppa fötterna i det varma vattnet, se på när Linn badade som en fisk och bara njuta av livet




Så kom igen,
det är inte mycke jag begär
- Ett gäng miljoner
- En Herrgård
- Några hästar
- Ett cafe
Någon vänlig själ måste det väl ändå finnas därute som tycker att jag är värd detta ?
Jag lovar, den förste som erbjuder mig detta kommer att avnjuta hembakat varje dag resten av sitt liv som tack






4 kommentarer:

  1. Om du hittar nån eller nåt så hojta till! fast jag nöjer mig med ett trevligt lite mindre hus...det e så mkt att städa i en herrgård... fast du kanske tänker dig att miljonerna räcker till en anställd fejare oxå? =D /K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart skulle jag ha en liten fejjare anställd :D
      Dyker det upp något lovar jag att hojta...

      Radera
  2. hrm, skulle du inte få plats med alla miljonerna så kan jag gladeligen överta en eller två utav dig....

    Har väl ungefär samma önskemål.... fast jag vill nog mera påta i trädgården än stå o baka... men behöver du en välbetald trädgårdsmästare vid din herrgård så kan jag bo i en liten flygel o ta stora slantar i betalt för mitt trädgårdsmästeri o så gratis inhysning i stallet till pållarna jag har o ska ha XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart kör jag payitforward om lyckan står mig bi och en trädgårdsmästare har man alltid användning för =)

      Radera