fredag 30 mars 2012

Det måste ha varit nå´t med blommorna...

... eller har jag blivit blödigare med åren ?

När vi skulle åka upp till stallet i fm´s så ringde min telefon
- Hej det är från Zandras blommor i Rimbo, du ska få blommor idag så jag behöver en vägbeskrivning

Blommor ?
Jag ?
Varför då ?

Jag blev lite tagen på sängen, kan inte minnas när jag fick blommor hem senast och mitt i förvåningen skulle jag försöka haspla ur mig en vägbeskrivning
*Good luck*
Eftersom vi precis var på väg till stallet och sen skulle ner till Rimbo för att hämta ett paket så erbjöd jag mig att komma förbi att hämta blommorna istället vilket tjejen tackade för genom att sätta till ngr extrablommor i buketten



Linn & jag försökte klura ut vem det skulle kunna vara som skickat blommor till mig men jag kan lätt medge att vi hade verkligen inte en susning
Jag kunde inte komma på en enda person eller för all del en enda anledning till att just jag skulle få blommor så det var med stor nyfikenhet vi hämtade blommorna men vi bestämde oss för att inte tjuvkika förns vi kom hem



Blommorna och chokladen var från mina två supermysiga jobbarkompisar Madde och Pernilla ( varav den ena är mammaledig och den andra är sjukskriven just nu ) och jag erkänner att jag blev lite fuktig i ögonvrån över deras omtanke
Så totalt oväntat men otroligt värmande och precis vad jag behövde efter en riktig ökenvecka
- ni är för goa båda två och jag saknar er är bara förnamnet

2 kommentarer:

  1. Härligt!! Hoppas du har en underbar dag och blundar för vädret! KRAM /K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dagen har varit alldeles super, har precis skickat hem kalasgästerna så nu är det viiiiila resten av kvällen

      Radera