torsdag 8 mars 2012

Hur ska...

... den här dagen sluta ?


Vi har bara varit vakna i drygt tre timmar och Linn har redan haft sådär en åtta tio utbrott om allt och ingenting och jag bara känner att jag pallar inte repris av gårdagen
Jag var grymt trött när hon väckte mig strax efter sju i morse och hade verkligen behövt sova iallfall en halvtimme till för att över huvudtaget ha en chans att orka med dagen men när hon redan efter en kvart gav en fingervisning om varåt det hela skulle rulla så kände jag bara giv mig styrka men tyvärr så är det bara att inse att den önskan knappast uppfylldes

Tålamod och styrka är två ting som helt och håller lyser med sin frånvaro idag och jag har en stark känsla av att det här kommer att bli en sån där dag då jag framåt kvällen möter Paul med ett
- Välkommen hem till din dotter






3 kommentarer:

  1. Jag inser att jag har en väldigt foglig sexåring :-D. Fast hon tär på mitt psyke som inte har fått öva så mycket fram tills nu.

    Vad sägs om ett utbrott över att vi inte äger klädnypor JUST precis när sexåringen skall hänga sin tvätt? Sen att leksaksstrykjärnet inte gör tvätten platt....det ska vi inte tala om ;-).

    Hon blir pappas flicka när han kommer hem också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom där sexåringarna är allt bra goa... som genom ett under förvandlades detta vulkanutbrott till den vänaste lilla varelse så fort Paul klev innanför dörren nu i kväll... *pappas flicka*

      Radera
  2. Haha varje ålder har sin tjusning... glad att mina passerat den åldern... men tonåringar är inte särskilt mkt roligare de heller alla gånger... även om de inte brukar få utbrott över spel som inte funkar som de vill... men rusande hormoner är inte o leka med heller

    SvaraRadera