lördag 6 november 2010

277 sorters kakor...

... nu kör jag igång





Först ut blev VaniljDiamanter

Lagom enkelt när tröttheten låg o lurade men lusten att baka plötsligt infann sig



En lite "torr" o inte så söt kaka
- men ack så god


Linn ville ochså baka...

... och givetvis ska skaparlusta uppmuntras




Jag minns hur besviken o tråkigt jag alltid tyckte att det var när jag ville vara med o hjälpa mamma med mat eller bakning och hon aldrig hade tid utan svaret alltid blev
- en annan gång...

Även o det inte blir som jag tänkt när Linn är med så har jag bestämt mig för att aldrig - eller iallfall så sällan som möjligt säga just "En annan gång..."

Linn valde att göra en egen variant av VaniljDiamanterna...



Det blev PrinsessDiamanter



2 kommentarer:

  1. mmm gott. Linns ser godast ut tror ja! det var i alla fall väldigt fin färg på dom!

    SvaraRadera
  2. Rosa o fina men framför allt bakade med kärlek

    SvaraRadera