lördag 20 november 2010

Det blev inte...

... riktigt som planerat idag

Men inget ont som inte har något gott med sig

Istället för de planerade aktiviteterna så blev vi hemma idag Linn o jag
Linn var givetvis grymt besviken så jag fick lägga manken till och anstränga mig för att muntra upp henne

Vi satte oss framför datorn, installerade Mora träsk spelet och...






...Ja typ flera år efter sina jämnåriga kompiar så visade hon för första gången riktigt intresse och vips när intresset fanns så var det  absolut inga som helst problem med att lära sig hantera musen

Linn strålade som en sol och fyllde maskin efter maskin med tvätt medans jag roade mig med att göra färdigt ännu en mössa




En ny modell i dockstorlek
Linn har beställt en i sin storlek




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar