söndag 21 november 2010

Söndag...

... i stallet

Eftersom vi lyckades pricka in att åka till stallet precis mitt emellan morgon & eftermiddagsmaten så var jag helt inställd på att behöva traska ända längst ner i hörnet av lösdriften för att hämta Prinsessan men jag hade tur, hon stod så snällt uppe på "plattan" med sina kompisar och till min stora förvåning och lycka så spetsade hon öronen direkt när hon såg mig och hör o häpna hon kom ivrigt skrittande mot mig
- mys på hög nivå
Ja sen om det var för att hon var glad över att se mig, bara ville in i stallet eller helt enkelt kände på sig att jag hade ett äpple i fickan låter jag vara osagt
- jag är glad över att hon kände igen mig och självmant kom till mig!




Idag blev det ridning på ridbanan och efter ridningen gjorde vi ett nytt försök att ta lite bilder till årets julkort





Någon/några av bilderna blir säkert användbara....




2 kommentarer:

  1. Bilden här på Linn och Prinsessan är jättefin tycker jag.
    Kibban

    SvaraRadera
  2. Tack... vi fick ngr ännu finare men dom är hemliga än så länge *s*

    SvaraRadera