onsdag 3 november 2010

Jag har...

.. världens bästa lillasyster

Och därmed har Linn världens bästa moster som hon tycker väldigt mycke om

Jag har precis lämnat Linn hos sin moster,
en Linn som vaknade strax efter sex i morse och undrade när vi skulle åka
Tillsammans med Malle och kusinerna Miriam, Marcus & Måns har Linn åkt till Baggetorp för att fira kusin Filip som fyller år
Sen väntar övernattning hos Malle, i morgon en ridtur på Sillen och sen är det dags för mig att hämta hem Linnsan igen

Linn kommer garanterat att ha ett supermysigt dygn tillsammans med Malle & hennes familj och här kommer det givetvis att vara väldigt tyst och tomt

En välbehövlig tystnad för min del, min röst får nu vila många, många sköna timmar



Linns åsikt...

...om det hela var

- Det ska bli skönt att slippa dig mamma.... men du får gärna längta efter mig om du vill!

Det bästa av allt är att när Linn är hos Malle så råder lugn o ro i mitt hjärta, jag vet att Linn har det så bra hon någonsin kan ha det...

2 kommentarer:

  1. Den ungen har ju bara dom skönaste kommentarerna!! ja passa på att vila nu ja saknar dig på jobbet. jag behöver någon mer som kan strida mot en viss stark vilja hos oss. hon kan konsten att gå mig på nerverna! kram på er

    SvaraRadera
  2. Linn är bra på "one liners" - undrar vem hon ärvt det ifrån ?
    Jag hoppas o tror att jag ska vara tillbaka nästa vecka - jag saknar jobbet o alla er där, en del mer o andra mindre ;-)

    SvaraRadera