lördag 6 november 2010

Hur tänkte...

... hon här ???


Man ska ta allt man läser i pressen med en nypa salt men... ja jag kan ju erkänna att jag såg "Bonde söker Fru" i onsdags och redan då tänkte jag - Hur kan man glömma/välja att inte berätta att man har barn?
För att citera henne - På Sundbyholm kände jag att jag inte fick fram allt...
???
Innan sundbyholm så skrevs det ju ett personligt brev och för mig är det en gåta hur man kan skriva ett personligt brev i jakt på en ny kärlek och utelämna att man har två barn?

Jag har själv befunnit mig i sitsen ensamstående med två barn men det föll mig liksom aldrig in att undanhålla barnen och medvetet "glömma" att berätta om dom och det fanns en enkel anledning till det - barnen är ju en del av mig
En man som inte hade kunnat acceptera mina barn hade varit tämligen ointressant

Kanske ska man inte bry sig så mycke om hur andra gör men ibland kan jag inte låta bli att fundera över saker man ser eller läser om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar