onsdag 3 november 2010

Två filmer...

... och ett par vantar senare

I dag har jag verkligen gjort ingenting... eller rättare sagt idag har jag suttit i soffan och ägnat mig åt dvdkoma - två filmer har jag hunnit med, en som var "sådär" och en som var "okey" med andra ord inga höjdarfilmer men helt ok tidsfördriv
Roade mig med att sticka ett par vantar...




Nu är det bara...

... raggisarna kvar att sticka och sen är setet komplett

Raggisarna får väl ta form nu under kvällen
Känns väldigt skumt att vara helt solo men samtidgt rätt skönt att inte behöva ta hänsyn till någon annan än mig själv
- en rätt ovanlig känsla

Det är en liten lyx att kunna äta middag när man vill och dessutom vad man vill utan att behöva fundera på om det passar resten av familjen
En kväll som denna hade det ju suttit fint med lite Findus köttfärssås på burk o snabbmakaroner
- en middag som min käre make inte ens skulle äta under tvång *s* men jag missade detaljen att köpa hem det så det får bli lite nudlar o en grönsakswook istället

Nu ska jag se till att fixa en sen middag och sen parkera mig framför tv´n igen och bara njuta, njuta, njuta...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar