fredag 26 november 2010

Trött, tröttare, tröttast...

... och jag har bara mig själv att skylla

Efter x antal veckor hemmavid med minimalt umgänge bestämde jag mig för att Linn och jag skulle hänga på min syster Malle och hennes dotter Miriam in till Sthlm för bla besök på Ridsportmässan i Globens Annex

En kort sammanfattning av dagen med hjälp av lite bilder






Vi inledde med frukost på Mc Donalds





Den varma chokladen smakade gudomligt i morgonkylan





På T-Centralen hade Tomten öppnat pepparkaksfabrik






I fabriken bedrevs även lärlingsutbildning





Nyutexaminerad pepparkaksbagare




Trång, bökigt & svettigt
- dvs som vanligt på en mässa!






Även lunchen intogs på McD
- vi  skyller på barn & tonåring







På söndag är det ju Första advent så i ett försök att komma i stämmning besökte vi Julmarknaden i Gamla Stan





På NK träffade Linn tomten, perfekt nu är önskelistan levererad


Hur avslutar man bäst en heldag på stan ?





Bäst och bäst, vi avslutade iallafall dagen med ett besök på IKEA i Barkarby

En intensiv och lång dag, kroppen är helt slut med hjärta & hjärna mår prima efter mysigt sällskap och om själen mår bra tror jag att kroppen återhämtar sig efter lite sömn....











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar