söndag 14 november 2010

Häromdagen sa min man...

... att jag borde intressera mig mer för tekniska prylar

och inte bara lita till att han fixar allt
Så i morse bestämde jag mig för att installera min nya mus till datorn



Ambitionen var att överraska maken när han väl hittade upp från den varma sängen men...

... jag kom bara så här långt



Sen kände jag bara
*hjälp*
Men känner jag Paul rätt kommer han bara att säga
- Vill du ha en ny mus får du installera den själv...

Så nu är den stora frågan
- ska jag ta mig an "jobbet" och iallafall försöka eller ska jag vänta till jul då Joakim kommer hem?


3 kommentarer:

  1. ähh, klart du fixar det. det är inte så svårt. om man bara tar det lugnt så brukar alla pusselbitar falla på plats. *kram*

    SvaraRadera
  2. Nu när jag kom tillbaka till datorn ett par timmar senare så var musen installerad... Jag har en snäll man *s*

    SvaraRadera
  3. *LER* Vilken tur du har!! Kram

    SvaraRadera