måndag 22 november 2010

Nästa sak på önskelistan...

... är en kaksprits

Behövde skingra tankarna lite så jag bestämde mig för att testa ännu ett recept i min härliga kakbok 
- Kurt Lundgrens Strassburgare föll valet på och jag kunde rätt snabbt konstatera att min sprits definitivt inte var ämnad till formar kakdegar till tjusiga små kransar så...




... Slutresultatet skilde sig rätt mycke från originalet iallafall vad det beträffar utseendet
Men Linn tyckte att dom var supergoda och det är väl kanske smaken som är viktigast öven om man "äter" även med ögat...





2 kommentarer:

  1. undrar lite hur dom skulle se ut? ja tycker dom ser goda ut. kram på dig

    SvaraRadera
  2. Dom skulle se ut som tjusiga små "rosor" med en klick sylt... Vete sjutton om man vågar bjuda dig på ett smakprov ;-) *kram*

    SvaraRadera