tisdag 23 november 2010

Jag kanske är fånig...

... men jag kan inte låta bli att känna mig lite extra glad

När jag berättade för syrran att Prinsessan kommer gående mot oss i hagen så tyckte hon att jag skulle sträcka på mig o känna mig lite stolt
Prinsessan har flyttat runt en del och kan ha lite svårt för en del människor men framför allt så har hon varit lite svårfångad i hagen
Att hon nu kommer emot mig i hagen är ett stort framsteg

Så... jo jag känner mig lite stolt men mest glad över att hon verkar trivas så bra med oss
- hon verkar gilla oss precis som vi gillar henne






4 kommentarer:

  1. Det förstår jag att du är. Ni är ju väldigt snälla och trevliga du och Linn (Paul med säkerligen fast han känner jag ju inte).

    SvaraRadera
  2. Fånig ska du då inte känna dig. jag skulle bli skit stolt! klart Prinsessan trivs hos er. jag tror att djur läser av ganska så snabbt vad vi är för typ av människor. ja är helt övertygad om att hon känner att hon har hittat hem.

    SvaraRadera
  3. Tack Nilla... jag hoppas att hon känner att hon har hittat hem, så mycke bättre än såhär kan en häst inte ha det - få leva nästintill fritt med massor av härliga kompisar och sen dessutom snälla typer som kommer och gosar o pysslar *s*

    SvaraRadera