torsdag 4 november 2010

Det bästa med djur...

... är att det behövs inga ord

Det räcker med en klapp, lite buff, närhet - ja kort sagt att bara vara
Kärleken finns där utan en massa ord



Innan jag hämtade hem Linn åkte jag upp till stallet en sväng
Borstade lite och mös med Prinsessan
Hon såg lite konfunderad ut när jag ledde ut henne från stallet och gick bort mot skogen, nästan som om hon ville säga
- Hallå ? Vart är vi på väg ? Jag har ingen sadel, ingen Linn på ryggen....



Men jag tror och hoppas att hon njöt minst lika mycket som jag av den stilla promenaden i novembersolen
Jag fick iallafall några kärleksfulla buffar av hennes mjuka mule



2 kommentarer:

  1. ååå vad det låter häligt! oj vad jag längtar efter skogen nu.

    SvaraRadera
  2. Det var riktigt skönt - tyst o stilla....

    SvaraRadera