tisdag 2 november 2010

Jag är en ridmänniska...

... ingen sån där sportmänniska som tittar på sportspegeln

- Jag måste nog ha en större hylla till alla mina rosetter och priser som jag ska vinna... jag kommer att vara bäst av alla när jag blir stor

Självförtroendet är det inget större fel på
- tänk vad livet är enkelt när man är liten



Linn är otroligt stolt över sina rosetter och igår  ordnade hon nästan alldeles på egen hand - pappa fick hjälpa till med att knyta fast plaketterna - en egen "prisvägg"
Allra stoltast är hon över den ljusblåa rosetten som hon och Sillen fick för "Dagens sötaste ekipage" på Strömsholm i september

2 kommentarer:

  1. Det priset var nog också det absolut ärligaste domarna delat ut!

    SvaraRadera
  2. Nickar instämmande . förtränger min partiskhet i det hela *s*

    SvaraRadera