onsdag 3 december 2014

Så var det det här med tiden...

... igen
 
 
Den 19 november beställde jag en grej
När jag beställde varan beräknade man leveranstiden till ca 7 dagar
Dagen efter beställningen fick jag ett kvitto på betalningen samt ett meddelande om att beräknad leverans var 27/11 till 3/12
Redan där failade den utlovade leverenastiden men det var liksom inte så mycket att göra mer än att acceptera och inleda väntan
 
 


I fredags kunde jag se att varan lämnat tryckeriet och levererats till Fedex
Via spårning har jag sen kunnat följa mitt pakets väg
I måndags fm 9:40 anlände mitt paket till Arlanda och där har det tydligen blivit kvar
Jag kan se att beräknad leverans till mig ska ske på fredag med andra ord inte de sju dagarna som utlovades när beställningen gjordes utan sexton dagar
Wow liksom, tänk att det ska behöva ta fyra dygn från  Arlanda till Frihamra
Nej, jag är inte ett dugg imponerad av Fedex - tvärtom men men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar