måndag 1 december 2014

Underbara...

... måndag
 
 
Förra veckan var en berg & dalbana känslomässigt
Ja om vi ska vara riktigt ärliga så var dalarna fler än bergen om man säger så och jag hade väl ingen större förhoppning om att den här veckan skulle te sig annorlunda
I morse var vi alla lite "måndagströtta"
Linn var dessutom lite hostig och småsnorig, i vanliga fall inget som jag hade brytt mig nämnvärt om men i dagsläget känns det lite annorlunda men efter mycket om och men bestämde vi oss för att en timme i skolan nog skulle vara helt ok speciellt eftersom dom inleder med halvklass på måndagsmorgonen
 
 


Linn och jag stannade både halvklasstimmarna och sen avslutade Linn med att leka lite på rasten tillsammans med sina kompisar
Det var en rejält trött men oerhört lycklig Linn som satte sig i bilen för att åka hem
Efter lunch åkte vi upp till stallet tillsammans med Julia
Lite borst & mys och sen ut i skogen en sväng med hästarna
När vi sen kom hem hittade vi den efterlängtade dokumentärfilmen "ECMO - sista chansen" i brevlådan
Vi hittade även ett brev från läkaren på Q80 i brevlådan, i kuveret låg ett vabintyg och ett brev där han förklarade varför Linn behövde vara hemma året ut
- undrens tid är tydligen inte förbi
Det känns riktigt skönt, nu kan jag släppa den biten och använda all energi åt att få både Linn och oss föräldrar på banan igen
 
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar