tisdag 22 februari 2011

Det behövs så lite...

...  för att göra någon glad

Ett litet sms, ett inlägg på FB, ett mail, en kommentar i bloggen eller bara ett kort telefonsamtal
- mer behövs inte för att göra någon glad
Efter gårdagens kaos o oro har jag idag en än gång fått bekräftat att jag omges av en underbar familj, släkt & o vänner

Under dagen har det fullkomligt ramlat in omtanke o kärlek från olika håll som lagt sig som bomull runt hjärtat på mig
För hur det än är, hur cool mamma jag än är när Linn är sjuk så...






... ja när allt skakas om och förvandlar tillvaron till kaos så är det oerhört skönt att
ha vänner som finns där och bryr sig,
Vänner som visar att dom tänker på en,
Vänner som talar om att dom finns där om det behövs

Även om det blev lite väl dramatiskt igår så förde det ändå något gott med sig
- jag påmindes om vilken tur jag har som omger mig med så många underbara människor
Det om något är en stor tillgång och lycka som borde vara alla förunnat









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar