onsdag 9 februari 2011

Män...

... och deras leksaker

Pauls leksaker har en tendens att bli mindre men dyrare för varje år som går
Senast i raden är en lite surfplatta ( eller vad det nu hette ) som hipp happ flyttade in här för ett tag sen och ganska snart kom önskemålet om ett fodral att stoppa den i

Jag hade precis klippt till en klänning till Linn i tyget med pingviner och Paul frågade lite försynt om jag hade tyg över
- det var visst nåt med Linux o pingviner
*erkänner att jag lyssnade med ett halvt öra*

Ja, för en vecka sen klippte jag till skapelsen och sen blev arbetet liggandes...




Men nu ikväll fick jag tummen ur och lite skrattretande så tog det bara sådär en tio minuter en kvart från start till mål
Som vanligt med andra ord,
det är väldigt lätt att saker o ting bara blir liggandes och sen när man väl tar tag i det så är det gjort på en kvart och man ställer sig frågan varför man inte gjorde det på en gång?

Ja ungefär då som Linns klänning då som ligger tillklippt och färdig och bara väntar på att få bli ihopsydd...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar