fredag 11 februari 2011

Eftersom jag tror...

... att det är med snöskottningen som  med så mycke annat

Så bestämde jag mig för att ta några bilder och föreviga resultatet av mitt skottande
Jag vet ju att Paul kommer att ställa sig och skotta när han kommer hem från jobbet och därmed förvänta sig att jag sen ska göra vågen och komma med berömmande små ord
För även om jag har skottat lite nu mitt på dagen så är det ju inget jämfört med hans skottande...




... ungefär som när Paul är ensam med Linn
Även om jag så har varit hemma med en sjuk Linn en hel vecka och han sen är ensam med henne ett par timmar så är det under just hans timmar som hon har varit som mest krävande





"Det låter stor när katten skiter smått..."
Brukade en fd arbetskamrat säga ibland när jag blev galen på en annan kollega som alltid fick det att låta som om hon gjorde allt medans vi andra bara satt på våra rumpor
Och visst är det väl så, en del är helt enkelt duktigare på att tala om vad dom gör medans andra är mer tystlåtna och gör sitt i det tysta...





Jag kommer givetvis att berömma Paul när han ikväll suktar efter lite "Å vad duktig du var som skottade..." sen kommer jag att sätta mig här vid datorn och titta på mina bilder från idag och tänka
- Jag har minsann ochså skottat idag...

*pilutta dig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar