torsdag 10 februari 2011

Idag...

... snöade vi inne

Riktigt busväder utomhus så jag bestämde mig för att det var en innedag idag
Linn var dock av en annan uppfattning och gick ut en stund och lekte i snöyran




Linn var ute och lekte ett bra tag vilket förvånade mig,
hon älskar att vara ute men att vara ute helt solo brukar inte vara hennes pryl direkt




Medans Linn var ute och busade i snön satte jag en deg





Beslöt mig för att testa ett för mig nytt recept och valet föll på kalljästa frallor
Linn kom in lagom tills det var dags att pensla frallorna innan dom skulle in i ugnen och givetvis ville hon vara med på ett hörn





Det färdiga resultatet?
Linn vägrade att smaka eftesom hon för dagen inte gillar frallor
Paul smakade...






... och jag tror att han gillade dom
Eller rättare sagt jag är övertygad om att han gjorde det eftersom hans kommentar var
- Det godaste du har bakat på länge, dom kvalar helt klart in på topp 5 listan



2 kommentarer:

  1. MMMMM dom ser goda ut! Fy förstår inte att hon vill vara ute frivilligt, barnen är nog inte kloka. själv fick ja nästa bära hem cykeln från jobbet. då mumlade ja mänga långa ramsor över vädret kan ja lova.
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag har mumlat långa ramsor om vädret - trots att jag bara varit inomhus *s*

    SvaraRadera