lördag 5 februari 2011

Det riktigt skär...

... i mitt modershjärta

I fm´s var det dags för Anna o Magnus att åka hem till Varberg igen
 Att Linn är ledsen är bara förnamnet
Redan innan frukost hade Linn hunnit "bryta ihop" några gånger och gråtit 
 och när det var dags att säga hejdå rann tårarna hejdlöst och blandades med
- Jag kommer att sakna min Anna...





I såna lägen känner jag mig rätt ynklig och hjälplös som mamma och det riktigt skär i mitt hjärta
 Allt jag kan göra är att försöka trösta och finnas där med en varm famn men det räcker inte speciellt långt just nu






Linn och Anna har alltid haft en sån där mysig o nära  "systerrelation" med varandra,
att det skiljer femton år dom emellan har liksom aldrig spelat någon roll
Anna är Linnsans favorit nr 1 alla katergorier,
Anna är den där storasystern alla borde ha förmånen att få växa upp tillsammans med





Hon är storasyrran som alltid finns där med ett ledigt knä, en varm famn, 
 en lust att se på en film tillsammans, att pyssla, spela ett spel eller helt enkelt bara vara tillsammans utan att göra något speciellt





Anna & Linn är helt enkelt syskonkärlek när den är som bäst och jag hoppas att deras kärlek till varandra håller i sig och följer dom genom livet
Att ha en syster man kan dela glädje, sorg, skratt & tårar med...
Ja kort sagt att ha en syster vid sin sida när man ger sig ut på livets resa är guld värt













1 kommentar:

  1. tummen upp för den härliga relationen och dina bilder. tummen ner för att det är så långt hem till Anna!

    SvaraRadera