lördag 12 februari 2011

Lång dag...

... leder till TVsoffan

Nu börjar jag känna att dagen tar ut sin rätt
Inledde dagen med att jobba 7:30 till 15:30
- solen sken från en blå himmel, snön gnistrade & knarrade och jag hade en riktigt trevlig runda så varför klaga?

Näe jag kom hem hade Linn sin kompis Engla här så det är ju bara att räkna ut att det var full rulle och max pådrag som gällde, ingen rast o ingen ro här inte
När det började dra ihop sig till middag bestämde vi oss för att åka ner till pizzerian och givetvis fick Engla hänga med
Det var riktigt mysigt att se hur kul & spännande tjejerna tyckte att det var att gå på pizzeria tillsammans





Linn som i vanliga fall är väldigt varm av sig och brukar slita av sig så mycke kläder som möjligt behöll både mössa & jacka på
Engla hade ju sina kläder på sig så varför inte liksom?
Pizza med ost & skinka skulle dom ha, varsin 1/2 cola stod ochså på önskelistan och...






... ja det är ju lördag så varför inte?
Innan alla sockerpoliser får skrämselhicka så kan jag berätta att båda tjejerna tog sina flaskor med sig hem
- med mer än hälften av innehållet kvar!

Nu ska jag sjunka ner i TVsoffan och moffa lite smågodis, sticka på en mössa och slötitta på melodifestivelen så att jag har något att gnälla på
Ni vet hur det är 
- fula kläder, tråkigt underhållning men framför allt dåliga låtar....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar