tisdag 8 februari 2011

Sjukt barn...

... och en mamma med gallstensanfall

är väl inte den bästa kombinationen men med tålamod och värktabletter så ska det nog funka
Redan igår em började jag känna av anfallet men motade Olle i grinden med lite värktabletter och lyckades sen ta mig igenom kvällen på jobbet utan större besvär

Natten var väl "sådär"
*Sjuk Linnsan mellan oss i sängen
* Skadad Mysan som promt ville ligga hos oss
* Gallbesvär
- kort sagt, inte mycke till sömn...

Så, ja idag kommer jag nog att tillbringa rätt mycke tid i TVsoffan och förmodligen se x antal rätt trista barnfilmer tillsammans med Linn
Lika troligt är att jag förmodligen kommer att sticka på en eller annan mössa





Min lilla "utdelning" av mössor medförde en trevlig bieffekt
- det trillade in några mössbeställningar...



2 kommentarer:

  1. ja kan se på film med Linnsan, jag älskar barn filmer. men då får du åka och jobba min kväll
    det blir väl bra? *ler*
    krya på er.
    kram

    SvaraRadera
  2. Efter två vändor med Lejonkungen låter det som ett rätt okey byte *kram*

    SvaraRadera